Enviament i transport

Vostè podrà rebre la seva comanda a l'adreça que ens indiqui.

Nacional: Espanya Península i Balears.

Internacional (Unió Europea): enviaments a Andorra, Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Republic of Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden i UK.

Intercontinental: Canadà, EEUU.

Preu i termini de lliurament

Nacional: : Enviaments gratuïts per comandes superiors a 100 € per a la Península i Balears en servei estàndard que es lliurarà a través de UPS en 2-3 dies laborables. Existeix la possibilitat de recollir-ho en una oficina d'UPS, si així ho desitja.

Internacional (Unió Europea): Enviaments exprés a domicili: entre 4-7 dies laborals. El cost per als enviaments internacionals és de 25€.

Intercontinental: Canadà, Estats Units. El termini aproximat de l'enviament 6 dies, cost per als enviaments intercontinentals és de 59 €.

DOBLE D no té oficines als Estats Units i no pot recol·lectar ni pagar l'impost sobre el consum o el "Sale tax" en nom del client. Les autoritats estatals dels Estats Units poden requerir als ciutadans nord-americans pagar aquests impostos per a compres en línia al final de l'any fiscal. En cap cas aquests càrrecs es consideren la responsabilitat de DOBLE D. 

Lliurament

En el moment en que la seva comanda surti del nostre magatzem, rebrà un correu electrònic de seguiment de comanda, amb un tracking number i el link a la pàgina web de l'empresa transportista. L'empresa transportista es posarà en contacte amb vostè 24 hores abans del lliurament, mitjançant un sms, per concretar la data i l'adreça de lliurament, així com per informar de la possibilitat de realitzar modificacions del lliurament. Per a qualsevol consulta al respecte del lliurament, no dubti en posar-se en contacte amb el nostre departament d'Atenció al client trucant al +34 972 22 85 85 o mitjançant l'adreça de correu electrònic dobled@dobled.es

En cas d'absència, el transportista deixa una notificació amb la indicació de la següent passa pel seu domicili. El Client pot trucar per fixar una nova data de lliurament. Al cap de tres vegades, el paquet es quedarà en espera a l'agència UPS més propera a l'adreça d'enviament facilitada.