Devolucions

El plaç de la devolució és de 15 dies des de la data de compra.

Per realitzar una devolució des del seu domicili, pot sol·licitar-la a través de l'adreça de correu electrònic dobled@dobled.es. Després de verificar totes les dades, enviarem un missatger a recollir el seu paquet. Per concretar els detalls de la recollida, l'empresa de transport es posarà en contacte amb vostè via mail, sms o telèfon mòbil.

Els passos a seguir per a la devolució són els que li mostrem a continuació:

  • Sol·licitar la devolució enviant un correu electrònic a dobled@dobled.es
  • Lliurar la caixa tancada al missatger al domicili que ens ha indicat.
  • Rebre en els pròxims dies l'import de la seva devolució mitjançant la forma de pagament utilitzada en la seva compra.

Les devolucions de les compres realitzades des dobled on line hauran d'efectuar-se des de la mateixa plataforma. No es faran devolucions a les botigues físiques.

Per a comandes Nacionals el cost de la devolució és de 10€ que anirà a càrrec del comprador.

Comandes Internacionals el cost de la devolució és de 25€ que anirà a càrrec del comprador.

Comandes Intercontinentals (Canadà, EUA) els costos directes de devolució aniran a càrrec del comprador. En cas d'haver-hi ports per aduana serà el comprador qui assumirà la despesa corresponent.

Si per qualsevol motiu la recollida no és de la seva conveniència, poseu-vos en contacte amb la companyia de transport UPS trucant al 902 88 88 20.

Recordem que pot provar la roba de la seva comanda però en el cas que les vulgui tornar aquestes han d'estar en perfecte estat, no usades, no rentades, amb les seves etiquetes interiors i sense arranjaments, amb el seu corresponent tiquet de compra. No es podran tornar ni canviar els banyadors.

Un cop haguem aprovat la devolució i el seu banc la tramiti (el temps estimat varia segons l'entitat bancària), rebrà un correu electrònic de confirmació indicant-li que en no més de 14 dies naturals des de la recepció del producte en els nostres magatzems rebent en el seu compte l'import corresponent.

Si us plau, tingui en compte que Doble d! es reserva el dret de rebutjar devolucions comunicades o enviades fora del termini fixat, o peces que no es trobin en les mateixes condicions en què van ser rebudes.

Canvis

El termini de canvi és de 15 dies naturals des de la data de compra.

Pots tornar teva compra a qualsevol de les nostres botigues físiques. L'única cosa que has de fer és posar-te en contacte amb nosaltres al telèfon 972 22 85 85 amb un mínim de 24 hores d'antelació, indicant la devolució i en quina botiga és produirà.

Per a qualsevol canvi en la botiga física és imprescindible presentar el tiquet de compra.

Per a comandes Nacionals tots els canvis són gratuïts..

Comandes Internacionals a els costos directes del canvi aniran a càrrec del consumidor. El cost dependrà del pes i grandària del paquet.

Comandes intercontinentals (Canadà, EUA) a els costos Directes de DEVOLUCIÓ aniran a càrrec del consumidor.

Recordem que pot provar-se la roba de la comanda però en el cas que els vulgui retornar-les aquestes han d'estar en perfecte estat, no usades, no rentades, amb les seves etiquetes interiors i sense arranjaments, amb el seu corresponent tiquet de compra. No és podran tornar ni canviar a els banyadors.

Si us plau, tingui en compte que Doble d! és reserva el dret de rebutjar canvis comunicats o enviats fora del termini fixat, o peces que no és trobin en els mateixes condiciones en què van ser rebudes.

Tares o productes defectuosos

En el cas que, excepcionalment, vostè hagi rebut un article defectuós, poseu-vos en contacte amb el nostre departament d'Atenció al client trucant al +34 972 22 85 85 o a través de l'Adreça de correu electrònic dobled@dobled.es , solucionarem el problema el més aviat possible.